Samband och förändring – Dubbelt och hälften i talområdet 0-20, 0-100

Dubbelt och hälften 0-20 Dubbelt och hälften 0-100

Meningen med de här två stencilerna är att du ska kunna individualisera matematikundervisningen. Är barnet redan helt säker på dubbelt och hälften i talområdet 0-20 gör hen stencil 2 direkt. Detta är en av fördelarna med att inte arbeta utifrån en gemensam matematikbok.

Dubbelt och hälften (0-20) 2015 (Word)

Dubbelt och hälften (0-20) 2015 (PDF)

Dubbelt och hälften i talområdet 0-100 (Word)

Dubbelt och hälften i talområdet 0-100 (PDF)

Annonser

One thought on “Samband och förändring – Dubbelt och hälften i talområdet 0-20, 0-100

  1. Ping: Dubbelt och hälften | Pearltrees

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s